RSS

perempuan2...




SELALU NYA PEREMPUAN SUKA KATAKAN DIA MAHU MENYENDIRI

TAPI PERCAYALAH DIA SEBENARNYA MEMERLUKAN SESEORANG UNTUK MENENANGKAN HATI NYA...




------------------------------------**************------------------------------------

Bila Saya Marah Bermakna Saya Ambil Tahu , Saya care .
Bila Saya Berleter Bermakna Saya tegur Salah Silap Awak Dan Saya taknak Awak terus hanyut .
Bila Diam , Bukan Bermakna Saya Setuju Dengan Semua Perbuatan Awak .
Bila Saya Cemburu , Bermakna Saya tak Mahu Kehilangan Awak .
Bila Saya Jauhkan Diri Saya Dari Awak, Bermakna Saya Nak Awak Datang Dekat Dan Pujuk Saya Semula Dan Nak Awak Belajar Rindukan Saya . 


Awak tahu , Setiap Perbuatan Saya Cuma Mahukan Yang Terbaik Untuk Diri Awak . 


Dan Tak Pernah Bermaksud Untuk Kongkong Awak Dalam Setiap Perbuatan Awak .


Saya Jaga Awak Sebab Saya Sayangkan AWAK !!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Aksi anda:



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers