RSS

~ Ketika TAKDIR menyapa ~



Aku...
Yang tak pernah berharap mencintaimu...tetapi ALLAH yang telah menundukan Hatiku tuk memberikan cinta ini padamu...

Aku...
Yang tak pernah memilihmu untukku...tetapi ALLAH telah memilihkanmu untukku...

Aku...
Yang tak pernah bermimpi, untuk mendampingimu.,tetapi ALLAH lah yang telah menentukan hidupku tuk mendampingimu..

Aku...
Juga tak pernah berharap menanggung Rasa ini atas cintaku padamu, tetapi ALLAH telah memberikan rasa ini dan harus ku tanggung atasmu...

Itulah..aku adanya,
Aku yang tak pernah kuasa mampu mengatur hatiku sendiri kerana Sang PEMILIK ku yang telah menentukannya...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Aksi anda:



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers