RSS

"Blogwalking List 2011 bersama AbgferOz"



AbgFeroZ


Jom Blogwalking Cara BETUL~~


td dpt kunjugan msg kat shoutbox aku dr
AbgferOz

jom join blogwalking list untuk 2011 :)L

c-rius aku mmng tak pndai nk guna sngt blog ni... aku mula berblog ni pun just atas sebab suka2 je... coz ati aku sllu sedih2 dulu.. jd nk tulis kat diary mmng malas nk pegang pen.. bukan nya malas kenapa tp sbb tulisan aku cantikkk sngt smpai aku sndiri xrasa nk baca... ha3

apa la aku mereben ni... nk kena buh reben kot.. kuang3... balik ke tajuk asal la

Jom Blogwalking Cara BETUL~~ kata abg feroz

abgferOz, sudah siap da!!!~ mmng senang ja kan .. simple dan mmng x mkan space p0wn.. http://www.emocutez.com


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Aksi anda:

AbgferOz said...

okie mekaceh join..
follow sini...



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers