RSS

Kusutnye fikiran

Kekalutan yang berlaku sekarang membuatkan aku rasa semakin rimas, letih dan penat melayan banyak hal.... hmmm terkadang terpikir yang aku juga memerlukan masa untuk sendiri... perlukan ruang untuk aku bernafas dan berfikir dengan tenang.

Serius sngt kalau la aku dpt g dok kat mna2 yg tak de org kenal , tinggalkan hp dan segalanya yg boleh buat org cari aku... pasti aku nk mulakan yg baru mcm budak2 baru lahir.. bentuk balik dan rancangkan semula apa yg nk dibuat ALANGKAH BAHAGIA NYA.... huhu mana la nk dpt mcm tu... apa da''' agak nya dh tak betul aku ni.. hua..hua..hua....


 

Apa pun yang berlaku.....semakin mematangkan aku..menjadikan aku seorang yang semakin kuat....dan kerna itu aku perlu bangkit dari semua ni...HARUS N WAJIB...

Ya Allah ku Pohon berikanlah Aku KEKUATAN...dan KETABAHAN HATI, FIZIKAL DAN MENTAL...Amin...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Aksi anda:



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers