RSS

Kemaafan

banyak sangat benda yang berlaku akhir akhir ini. tabah saja aku laluinya. ... segalanya... biarlah.....kadang kadang aku fikir... biar aku undur diri dari terus melalui semua ini. aku tak nk lagi terus mempunyai kaitan dengan apa yg dah aku rasai ini....

hari ini aku harap aku hendak membuat semua masalah yg terbuku di hati aku ni lepas dah ilang dari hati dan fikiran aku ini... aku nk kuatkan hati aku agar melalui sesuatu yg baru untuk aku memulakan langkah dgn ditemani semuanya sesuatu yg mungkin lebih baik daripada apa yg pernah aku rasakan ini...

gemersik halus suara itu, sehalus getaran di angin lalu.. memanggil namaku.. menahan aku dari berlalu .... biarkan sahaja.. biarkan lenyap segalanya.. biar terkubur kenangan kau dan aku..
lepaslah genggamanmu... biarkan aku pergi dalam tenang..

Luka yang telah kau katakan aku beri padamu , sakitnya kuharap dapat kau atasi.. semoga hadirnya sinar seindah mentari.. akan bisa menjadi penawar indah yang mengubati ..

biarkan sahaja.. biarkan aku dengan hidupku.. meneruskan cerita-cerita perjalananku..
biarkan aku dengan takdir ketentuan Ilahi buat diriku..

kemaafan.. sesuatu dendam yang terindah.. sesuatu yang dapat dilakukan , namun selamanya tak mungkin dilupakan..

biarkan sahaja.. biarkan Tuhan saja yang membalas segalanya.. kepahitan yang telah kau kata aku berikan kepadamu .. smoga hidup mu akan bersinar , terpancar senyuman , berbunga rasa di taman hati.. dengan izinNya dan juga dengan redhaNya..

biarkan sahaja.. hidup ku ini dalam ketentuanNya.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Aksi anda:



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers