RSS

Mampukah Aku....

# Aku belajar melupakan seseorang yang melupakan aku~
# Aku belajar memaafkan semua yang menyakitiku aku~
# Aku berlajar untuk menjadi yang terbaik untuk orang yang aku sayang~

tetapi satu yang tidak mampu untuk aku pelajari adalah

"Aku harus bisa tersenyum disaat orang yang aku sayangi bermesra dengan orang lain"


nice sharing frm PDH

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Aksi anda:

nani said...

tidak seorang pun sangup mendengar jika orang yang disayangi bermesra dhn insan lain , apatah lagi bila melihatnya sendiri...

Anonymous said...

siapa yang sanggup melihat sendiri orang yang disayangi bermesra dgn orang lain dan siapa tahu betapa hancurnya hati segala kebaikan yg kita curahkan dibls dgn kepedihan..wlu kita tidak meminta dibls segala pengorbanan dan bakti yg dicurahkan tp sepatutnya org kita sygi,hormati fhmilah dan jgnlah lukakan n hancurkan hati org yg begitu percaya dan mghrpkan kejujuran...



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers