RSS

Hati tak siapa tahu

 

Saat aku tertawa, mereka tersenyum melihat gembiranya aku , tapi apakah mereka tahu isi hatiku?

Saat aku mengalirkan air mata, mereka sekadar bertanya mengapa..  lalu aku menggelengkan kepalaku tanda tiada luka, lantas mereka pergi meninggalkan aku tanpa sepatah kata.. tahukah mereka apa di hatiku?

Saat aku tersenyum. rembulan menyinar tanda hari kian bahagia, sahabat sekeliling merasakan aku kian bahagia,namun tahukah mereka luka apa di hatiku?

Akhirnya aku merasakan biarlah aku, sentiasa tersenyum agar mereka bahagia walau dihatiku ini tiada siapa yang tahu...

nice  Frm Sebutir kasih sejuta syg

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Aksi anda:



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers