RSS

Semoga Allah Melindugi Ku


sakit nye hati bila dapat tahu org menggunakan nama dan memberikan no tel kita untuk tujuan apa2 ntah….. sapa la yg buat khianat kat aku ni.

Mmng terkejut sngt tetiba dpt call n sms dr dua tiga no yg tak dikenali dgn mengatakan yg mereka telah berkenalan dgn aku di ruangan chating Alamak .

Untuk pengetahuan , aku tak de join pun laman tu. Ni pun 1st time aku dengar… ermmmmmm

Apa lah nk jadi dgn org2 mcm ni. Agaknya luamayan ke habuan yg diterima bila berbuat begitu.. Walahal menambahkan dosa je…

Ya allah, migrin kepala aku dgn hal2 yg ntah apa2 ni…

Sudah la dlm kepala ni pun bnyk bende aku nk kena fikir… dari hari ke sehari ada je dugaan dan cabaran kepada aku… Tidur ku pulak tak boleh nk lena, ada je mcm2 ganguan.. Soal tidur ni dh mcm jadi penyakit pula kepada Aku… tp bila dh boleh tidur mimpi pulak yang bukan2… kenapa la agaknya…??? Migrin semakin bertambah je ni.. kepala pun rasa berat sngt… mata seolah2 nk terpejam….

Astagfirulllahalazim ….. Ya allah , kau kuatakan lah iman ku dan berikan la aku lebih ketabahan untuk melalui semua ini….


Ya Allah! Tuhan tujuh langit, Tuhan Arasy yang agung. Jadilah Engkau pelindung bagiku daripada org2 yg berniat tidak baik ke atas diri ku dan keluargaku, dan para sekutunya dari kalangan makhluk-Mu. Jangan ada seorang jua daripada mereka yang menyakitiku atau melampaui batas terhadapku. Sungguh kuat perlindungan-Mu dan sungguh agung puji-pujian-Mu, tidak ada tuhan kecuali Engkau." Amin…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Aksi anda:


Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers