RSS

Aku terlalu Menyangimu.


sedih sngt bila melihat org yg paling kita syg berada dlm kesakitan.... keadan ayh semakin kritikal... aku dan keluarga hnya mampu berdoa agar allah memeberi kesembuhan kpdnya... Doc pun dh tak dpt nk berbuat apa2 lagi....

Ya Allah, Kau tabahkan hati kami sekeluarga untuk menghadapi segala kemungkinan yg boleh berlaku.... aku antara org yg paling rapat dgn ayah selain emak... huhu kesedihan yg ada tidak la terbendung lagi.... teringat kata2 emak yg ayah memanggil2 nama aku dgn jelas sekali baru ini.. walhal masa tu ayah dah mmng tak dpt berckp dgn jelas dah... :(

Ya Allah buka kan lah mata ayahku... untuk melihat anaknya ini....

I love u ayah.... Love u so much.... buka lah mata ayah... anak ayah sedia berada disisi ayah sentiasa ni... tak tergamak aku untuk melihat segala kesakitan yg sedang ayah lalui....


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Aksi anda:

Lya Colours said...

semoga ayah awak cepat sembuh dan di beri kesihatan yg baik. insyaALLLAH
doa banyak2. jgn putus asa


Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers