RSS

Adooiiii Sakit la!!!

aku terlihat gmbar kat bawah ni jadi aku pun teringat la nk share ng korang semua... jom lihat entry aku ni...


Walaupun byk kesakitan yg kte hadapi bersama,  hubungan itu harus dipertahankan.. :'(

biasalah jika dalam perhubungan itu berlaku selisih faham, terguris hati, terasa hati, disakiti hati, cemburu dan macam2 la.. namun tetpkan lah pertahankan selagi termampu...

insyallah ada hikmah disebalik semua itu..

tak ada manusia yang tak buat silap kan.. cuma jng la silap yang diulang2 okiey...

Allah tak memberi sesuatu yang tak mampu ditanggung oleh umatnya.. ;) 







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Aksi anda:


Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers