RSS

Selamat Hari Tua




Assalamualaikum Wr Wb

Alhamdulillah, puji syukur kehadirat Allah SWT yg memanjangkan usia dan memberi kesihatan yg baik kepada aku selama ini... Hari ini genaplah usia ku yg ke 2-9 ( mcm dh jd negatif 7 je.. huhu... actually 29)

Terima kasih yg tk terhingga kepada Emak yg telah melahirkan aku ke dunia ini dan Ayah yg menjaga aku hingga ketahap ini.. Aku bersuyukur mnjadi anak kalian... tnpa kalian siapa la aku pada hari ini.... Terima kasih Hajjah Siti Minah & Haji Yusoff . I love u all so much..

hari ini dah 23 hari arwah Ayah pergi meninggalkan kami semua... aku amat merasakan nya apatah lagi pada hari lahirku ini... bila ayah ada pasti kami akan sambut bersama-sama, aku amat merinduinya... seakan ayah ada je bersama -sama .. ermmmm...

Ayah , Semoga ayah tenang disana, doa kami sentiasa mengiringi ayah ...

huhu Org rindu ayah, rindu sngt.... Al fatihah.......amin....

Ucapan terima kasih juga kepada semua kawan2 FB , diluar sana dan rakan2 blogger yg mengingati dan mendoakan kebahgian dan kesejahteraan aku...

terima kasih sngt,... semoga kehidupan kita semua akan lebih bermakna esok dan seterusnya... May allah bless me and u all owiz.. amin...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Aksi anda:



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers