RSS

s.e.d.i.h.

Malam Makin jauh berlalu.... namun aku tetp xdpt nk melelapkan mataku ini.. Ya Allah bantulah aku dalam melalui segala dugaan yg Engkau berikan kepadaku...

Sebak nya rasa bila kesedihan bertapak didalam diri... kenapa la air mata ni tak henti2 menitis.. sudahla.. aku tak ingin lagi menangis... :( but im so sad... and very very sad :(

Xtahu lagi kt mna untuk aku luahkan apa yg tak terbendung oleh perasaan aku ketika ini.. Di mana kah salah dan silapku dalam memberikan dia yg terbaik.. tak cukupkah dgn apa yg aku cuba berikan selama ini..

Ya Allah , Ya tuhanku... ampunkan segala dosa2ku... aku tak berniat untuk mengeluh atas dugaan yg kau turunkan kepadaku.. namun aku hnyalah manusia biasa yg tk lepas dr melakukan kesilapan.. aku masih lemah ya allah... dan kadagkala aku boleh menjadi terlalu lemah...

[Innalillahi wainna ilaihi raajiun]

Sesungguhnya kami adalah kepunyaan Allah dan kepada Allah jualah kami kembali. ". (Surah Al-Baqarah: 155-156)

Aku bersujud kepadamu Ya Allah menadah kedua tanganku dan berdoa kepadamu.... Maafkan aku atas kelemahan diri ini yg kdgkala mengeluh atas dugaan yg diterima.. sesungguhnya aku tahu itu adalah dari kesilapan diriku sendiri ...

Huhu... :( :( :(


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Aksi anda:



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers