RSS

Ramadhan Telah Kembali...

Kesayaun menyapa diri takala ramadhan menjelma kembali...

sekejap je masa berlalu.. dari setahu ke setahun... di mana kh tahap aku kini..

ermm...
mngapa tetiba aku rasa sebak sngt... adakah mengnangkan ramadhan yg baru je menjelma atau mengenang kan apa yg berlaku pada aku dan persekitaran yang begitu dekat dgn aku yg kadangkala diselubungi dengan kesedihan yg sememangnya tidak digambarkan...

perlukah untuk aku memberi ruang pada hati ini untuk benar2 merasai diri ini dikasihi dan disayangi lagi..

Perlukah aku percaya pada satu keajaiban yg hanya mungkin akan brlaku,sedangkan aku belum tahu akan kesahihannya..

"..Ya allah...berikanlah aku kekuatan dan petunjuk darimu.amin"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Aksi anda:

Anonymous said...

Bukalah ruang hatimu utk menerima kasih dan syg dari insan yg benar-benar jujur dan ikhlas dan kau binalah kebahgiaan yg sejati bukan diatas kelukaan hati insan yg lain.Insyaallah berbahagialah dan semoga sentiasa dirahmati Allah.

SC said...

insyallah.. rasanya seprti hati ini telah dibuka semula. mcm dah ready untuk menerima kasih dan syg dr sesorang... Tp terdetik juga dihati takut2 kalau dikecewakan seklai lagi bila harapan telah diletakkan mengunung tinggi...



Cinta itu Ujian


♥ .. Perasaan cinta yang lahir terhadap seseorang bukanlah tanda kita akan memilikinya. Namun kekadang ia muncul sebagai ujian dariNya buat kita,kerana DIA ingin melihat bagaimana kita memelihara, mengawal dan mengurusnya. Perasaan cinta itu amanah, dan amanah pasti akan dihisab oleh Allah.. sama2 menjagalah hati, insyaAllah♥ .. (✿◠‿◠)



Popular Posts

My Followers